سلام دوستای گلم

ماه مبارک رمضان بر شما مبارک. نماز و روزه هاتون قبول باشه ان شاء الله. 

خیلی خیلی دلم میخواد که دوستای مجازی ام رو بیشتر بشناسم. و بیشتر باهاشون صمیمی بشم. چند نفری رو واقعاً خیلی صمیمی شدم و خیلی خیلی دوست شون دارم. این اولین تجربه من از دوستان مجازی بوده و خوشحالم بابت اش :) میخوام حالا همه تون رو بشناسم :) 

ممنون میشم بیاین و یه کامنت بلند بالا اندر احوالات خودتون بزارید

و لطفاً به این سئوالات هم پاسخ بدین. 

سن تون

تحصیلات تون (اگه با ذکر رشته باشه بهتر ) 

متاهل این یا مجرد (اگر متاهل هستید چند سال میشه؟ ) 

شاغل این یا خانه دار (اگه کار میکنین چه کاری)

بچه دارین یا نه (اگر دارین چند تا و توی چه رنج سنی)

و ....هر اطلاعاتی که از خودتون دوست دارین به عنوان یه مشخصه بدین که دیگه طیف اش انقدر وسیعه که نمیشه سوالات رو در این خصوص نوشت. 

خوب از خودم که نمی تونم شروع کنم چون کل اطلاعاتم رو شما دارین :)) 

اولین نفر کی میخواد بیشتر صمیمی بشیم؟