سلام. 

پیشنهاد یه سایت خوب و گروه های تلگرامی خوبش در راستای مدیریت امور منزل:

http://joywithless.com/

اینم دعوت نامه این سایت برای گروه های تلگرامی:

سلام خانم‌های عزیز

خوب و خوش هستید؟ یک خبر خوب دارم براتون!

به زودی گروه‌های جدید تلگرامی خواهیم داشت با کلی اهداف و انشالله اثرهای مثبت.

این گروه ها بر اساس تجربه گروه های فلای لیدی تشکیل خواهند شد. گروه‌های فلای لیدی همون اوایل اختراع تلگرام با هدف نظم دادن به کار‌های خونه بر اساس برنامه‌های یک خانم آمریکایی به همین نام تشکیل شدند و برای خیلی از ماها که از وبلاگ لذت کمتر داشتن با هم و با سبک زندگی مینیمال آشنا شده بودیم، تجربه خوبی بودند.  هدف اصلی از این برنامه خاص نظم دادن به خونه، کاهش دادن زمان انجام کارهای خونه و در نتیجه داشتن فرصت بیشتر برای فعالیت‌های نشاط انگیز در کنار داشتن خونه‌ای مرتب بود. توی گروه با یک برنامه هفته به هفته به تک تک تمرینات فلای لیدی مسلط شدیم.

نه تنها خیلی از دوستان گروه، که خانواده‌‌هاشون هم در مدت عضویت در این گروه‌ها تغییر مثبت رو درمحیط خونه حس کردند. پیدا کردن حس مثبت نسبت به کارها و انجام دادنشون با علاقه، و جایگزین کردن بشور و بساب با رسیدگی به خود فرد و علایق شخصی اش، یکی از عوامل موثر در این تغییرات بود.

اگرچه گروه‌ها برای خانم‌های خانه‌دار خیلی خوب بود اما اثر این تمرینات توی زندگی افراد شاغل که وقت کمتری هم برای رسیدگی به امور خونه دارند هم خیلی مفید و موثر بود.

در کنار این صحبت‌ها خلوت سازی محیط، دوری از تجمل‌گرایی و ساده زیستی و مینیمالیسم هم توی گروه‌‌‌ها اگرچه برنامه اصلی نبود ولی دنبال می‌شد. این خلوت‌سازی در خیلی موارد مشکل -هرچی جمع می‌کنم باز هم زود به هم می‌ریزه!- رو خود به خود حل می‌کرد. ولی کار تقریبا همین‌جاها به اتمام می‌رسید که البته موفقیت کمی هم نبود!

توی گروه‌های جدید، با نام فلامین لیدی،  قراره از این فراتر بریم. با وقت اضافه‌ای که از مدیریت بهینه منزل به دست میاریم و با انرژی‌ای که از همراهی با دوستان خوب می‌گیریم، هم روی سبک زندگی و ساده زیستی بیشتر کارخواهیم کرد، هم روی کار‌های خیرخواهانه، هم روی روابط خودمون و همسر و خودمون و فرزندان!

از همه هیجان انگیزتر اینکه این دوره از گروه‌‌ها شهر شهر تشکیل خواهند شد (و در شهرهایی که متقاضی به تعداد کافی داشته باشیم). این یک فرصت عالی فراهم می‌کنه که گروه‌ها به زندگی غیرمجازی‌مون هم نزدیک‌تر و مرتبط‌تر باشند.