رمز...

واکاوی پنجم در واقع پاسخهایی است که به کامنتهای پست قبل دادم. 

اعترافهایی که گفتن شان سخت بود

و الان حس ضعف میکنم که گفتم.

برای همین پست را رمز دار میکنم و فقط به کسانی که می شناسم میدهم 

ببخشید

زهرا جان. من ای دی تلگرام شما رو دارم، منتها ریپورت هستم و نمیتوانم پیام بدهم. لطفا یک پیام به من بده تا بتوانم در جواب رمز پستهای این جنینی را تقدیم کنم. 

اگر کسی رو از قلم انداختم لطفا بگه تا براش رمز رو بفرستم.

 

بعدا نوشت: این بلاگ امکان‌اینکه بعد از ادامه مطلب رو خصوصی کنه نداره. متن پست قبل هم که میخواستم عمومی باشه خصوصی شد. لذا اینجا میزارمش دوباره

ادامه مطلب...

 

واکاوی چهارم

 

حلاجی های یک تا سه  شخصی اند و صرفا برای خودم احتمالا به کار بیاید. ولی اینجا سعی میکنم مواردی که فهمیدم و باعث مشکل دیسک کمرم شده را بنویسم.

 

عدم ورزش روزانه، پیاده روی، بارفیکس حتی در حد آویزان شدن، شنا  و ... و لاغر نشدن و داشتن شکم را که گفتم قبل. 

بعدی مصرف افراطی قهوه و نسکافه بود. بعضی روزها تا سه لیوان بزرگ. میخواستم به خستگی هایم غلبه کنم. بیشتر بیدار بمانم و ...

ولی فایده اینطوری هم نداشت بعد از مصرف زیاد. 

فقط باعث دهیدراته شدن و از دست رفتن اب دیسکها شد. دیسک ها وقتی بدون اب بشن، فشرده و سخت میشن و راحت بیرون میزنن یا پاره میشن.

 

از غذاهای مفید برای دیسک مثل پاچه هم فراری بودم! ولی الان میگم یعنی انقدر بد بود؟ بدتر از حال این روزهای من؟