یک بنده خدایی وقتی فهمید من اینستا ندارم و برای اینکه معتاد نشوم، استفاده نمی کنم فکر کرد چقدر وقتم را دارم مفید استفاده میکنم و ابراز حسرت کرد.

 

خواهی وقت تلف کنی هزاران راه هست! مدتی است وقتم را در برنامه دیوار تلف می‌کنم! از شدت استرس است. و گرنه اصلا در فکر خرید خانه نیستیم! ولی من دارم خانه می بینم و یک سرگرمی شده هر روز برایم. آن هم طرفهای محل کار همسر که اپارتمانهای ۲۵۰ متری و بالاتر معمول است. مدل ساخت اتاق ها جادار و ... کلا دیدن شأن لذت بخش است. بماند که اصلا در توان خرید ما که هیچ، در توان کل فک و فامیل ما (همه با هم یک خانه) هم نیست.

 

بعد یک چیز جالبی دیدم. یک آگهی کرده بود بنگاه ما فایل های نقلی برای بودجه های کم هم دارد. نقلی هایش ۱۲۰ متری بودند. سقف آرزوی ما، کف آرزوی دیگری است. طرفهای ما نقلی ۳۰ متری و ... پیدا می شود. نقلی های آنها ۱۲۰ متری به بالاست.ا حتی واحد‌های نقلی اش هم از توان خرید کل فک و فامیل (البته به تنهایی) خارج است. 

ما همین پایین شهرش هم به ۱۲۰ متری فکر نمی کنیم حتی!