بسم الله الرحمن الرحیم


دوستای گلم

میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز مرد رو به خودمون تبریک میگم :))

بالاخره این روزم مال ماس.... اگه ما نبودیم کی مردها رو مرد میکرد هاااا؟ :دی پسر می موندن!


خلاصه زرنگ باشین فردا هم کادو بگیرین!


مرد من همیشه یادش هست که اولین باری که سال 90 به خواستگاری من اومد، زمان اعتکاف بود. جالبه هر دو هم ثبت نام کرده بودیم و مادرها داشتن صحبت میکردن خوب نمیشه الان بیایم خواستگاری! اصل کاری ها نیستن :دی 


من که دیگه توفیق نداشتم برم اعتکاف :( 


تا اینکه امسال حبیب گفت محبوب خیلی دلم میخواد برم. چیکار کنم؟

من: یه شرط داره، اگه قبول داری نصف نصف تا من فداکاری کنم دخمل رو نگه دارم تو برو :دی

تا اینکه ثبت نام کرد. ولی میدونم این نصف نصف من فقط طنز ماجراست. هر کسی خودش بایست بهره ببره و به خودسازی بپردازه.


کی میشه من توفیق پیدا کنم؟

هر دو مون نیاز داریم حسابی فکر کنیم توی زندگی مون..

هر دو مون نیاز داریم یه فرجی بشه و خدا خودش بهمون اشتباهات مون رو نشون بده.

هر دو مون نیاز داریم بفهمیم مشکل کارمون از کجاست که اینهمه غصه میاد سراغمون...

و خیلی چیزهای دیگه که جمعه در موردش حرف زدیم.

اما من متاسفانه نتونستم برم:(

دوستان جان، اگر کسی تونست معتکف بشه و یادتون بود به من، واسه ی ما هم دعا کنین. 

پ.ن1:

یه چیز دیگه هم اینکه ...

امسال دلم یه جور متفاوتی کربلا میخواد.... یعنی میشه؟


پ.ن2: پست قبل رو باید می نوشتم برای خودم. باید یادم میموند.. اما دوستان اگر اذیت تون میکنه لطفاً ندید بگیرینش.