سلام عزیزم

خصوصی ات رو که میخونم خیلی ناراحت میشم. امیدوارم و دعا میکنم که خیلی شبیه من نباشی از حیث چنین مشکلاتی.

و من هم نمی دونم از چه حیث میگی شبیه من هستی؟

عزیزم پیشنهاد و خواسته ای ازت دارم

این که وبلاگ بنویسی

حتی رمز دار

اگر دوست داشتی مطالبت رو برام بفرست تا یه تصوری از تو داشته باشم و متوجه بشم اشتراکات مون توی چیاست؟ توی شغل مون؟ شباهت همسرهامون، شباهت بچه ها؟ شباهت مشکلات خانواده پدری؟ شباهت مشکلات خانواده همسر؟ مدل فکری مون؟ 


من یه مقدار متاسفانه یا خوشبختانه در زمینه ارتباط واقعی محتاط هستم. ولی نه اینکه ارتباط نداشته باشم. کما اینکه همین الان هم با چند نفر از خواننده هام هم دوست شدم و ارتباط واقعی هم دارم و واقعاً هم از این دوستی و آشنایی خوشحالم. ولی این اتفاق بعد از شناخت کامل شون افتاده. 

میخوام بدونی من هم دوست دارم با هم در تعامل باشیم وقتی اینقدر حس نزدیکی هست طبیعتاً خیلی میتونیم به هم کمک کنیم.

ولی خواهش میکنم به من حق بده در این زمینه و برای اینکه بدونی من هم واقعاً مشتاقم بهت میگم لطفا برام بنویس. من اولین خواننده وبلاگت خواهم بود و اونجا از طریق وبلاگ در ارتباط هستیم. در خصوص ارتباط واقعی با شماره تلفن یا تلگرام یا... هم بعداً حتما در خدمتت هستم.