به نام خدا

 

قبل از نوشت: جهت عوض شدن حال و هوا

ادامه مطلب...

دنیای بچگی دنیای عجیب غریبیه واقعاً.

(توی پرانتز بگم  از بچه های جاری 3، دختر اول و دومش بی نهاااایت با حسنا مهربونن. له له میزنن که بیان اینجا و باهاش بازی کنن. حسنا هم خیلی خیلی دوست داره.

دختر سوم، قبلاً گفتم که رفتارهای پسرونه و بیش فعالانه و صدمه زننده هم داره. خواهرهاش هم باهاش بازی نمی کنن چون همه رو اذیت میکنه!! انقدر ازش فراری هستن که حد نداره. 

به محض ورود به منزل، سریع یه صدمه ای به حسنا زده و ...سه سال از حسنا بزرگ تره. بعدی 5 سال و دختر اول 7 سال بزرگتره

ختم پرانتز)

سومی یه مدت انقدر حسنا رو اذیت کرده بود که حسنا عموش رو هم میدید میگفت سومی رو نیار اینجا! فقط اولی و دومی رو بیار! حتی میومد هم همون اول هنوز هیچی نشده میگفت باهاش بازی نمی کنه.

این رفتارهای دختر سوم، یه مدت شدید شد و بقیه بچه ها (بچه های عمه) هم دیگه باهاش بازی نکردن در حدی که از همون بدو ورود تحریمش می کردن و این تک و تنها میفتاد! 

دیدم گناه داره بچه. هی گریه میکنه کسی باهام بازی نمی کنه و ... 

ازش قول گرفتم کسی رو اذیت نکنه. با حسنا صحبت کردم ببخشدش. توی فیلمهای زبانش هم که از cocomelon می بینه یه تیکه ای یه گرگ هست که خیلی خیلی همه رو اذیت میکنه، بعد یه جای دیگه هست داره با بقیه بازی میکنه که همیشه حسنا تعجبی میپرسه گرگه بده یا خوبه؟! الان نخوره همه رو! یه قسمتی پیدا کردم که گرگه شرمنده اخلاق خودش بوده و بقیه می بخشندش. خلاصه این رو نشون دخمل دادیم و حلقه مفقوده ویدئوها تکمیل شد و فهمید چرا بعضی وقتها گرگه بدجنس بوده ولی توی یه سری ویدیو داره بازی میکنه با بقیه.

 

حالا دیروز، هی بچه سومی حسنا رو میزنه، حسنا گریه میکنه، ولی سریعاً میره التماسش که بیا با من بازی کن! باز کتک میخوره باز ...  به دختر اولی و دومی که التماسش میکنن بیا باهامون بازی کن بها نمیده! هر چی هم بهش بگم با سومی بازی نکن الان فایده نداره. 

 

حالا هی میخوام حالیش کنم که قهر باش تا حدی که بفهمه اشتباه کرده، وقتی اومد معذرت خواهی ببخشش نه همین طوری بدون دلیل! تا حالا که موفق نشدم.

الان فکر کنم فکر میکنه بایست گرگ ها رو بخشید!

 

خوبیش اینه که هفته ای یک روز شده تقریباً دیدن اینها و خیلی نگران نیستم. ولی موندم به بچه چجوری بفهمونم یه ذره سیاست به خرج بده در تعامل با این سومی. یعنی اگر تعامل با این سومی رو یاد بگیره (بسیاااار دروغگو هم هست!) نصف معضلاتش در تعامل با دنیا حل میشه از بس این سومی کلکسیون همه چیه!  

اگر سومی نیومده باشه، حساااابی با اولی و دومی بازی های خوب خوب بدون خطر می کنن و شادن. ولی سومی که باشه ما فقط صدای گریه میشنویم!