تو صدات دعوته و شرمنده از این تاخیرم

تو هیاهوی زمونه با خودم درگیرم

 

باید اول دل رو پیش قدم کنم

باید این فاصله ها رو کم کنم

 

تا تو یکبار منو قابل بدونی

بتونم پرچمت رو علم کنم

 

میره هر کس که دلش رفتنیه

تو دلش حرفای ناگفتنیه

از اینجا:

https://www.aparat.com/v/ohMGO

 

پ.ن: ناز نفس شاعر و مداح این شعر. خدا عمر و برکت بهشون بده.

کی لایق زیارت تو می شوم آقا؟ خودم می دانم که رو سیاهم. حتی رویم نمی شود که بگویم حسرت زیارت شما را دارم...

هر که میشناسم راهی شد حتی از آزمایشگاه مان سه نفر...

جمعه که برای رفع مشکل سیستم رفتم دانشگاه، کاروان راهی بودند. چه حالی داشتند... چقدر دلم میخواست من هم میتوانستم نذرم را ادا کنم. نذر کرده بودم مادر و پدرم را ببرم کربلا. پس اندازش سر تکمیل آپارتمان خرج شد. خرج نشده بود هم لیاقت میخواهد... لیاقت..

آخ چقدر دلم برای محبوب دیگری تنگ شده نه محبوب این روزها.