بسم ا...

 

یکی از مزایایی که کرونا داشته 

این بوده که ساعات طولانی با دخترم هستم

 

ادامه مطلب...

و کنترل فیلم دیدن یا ندیدن 

و چه چیز دیدنش 

دست خودم است. 

چیزی که قبلا نبود. قبلا منظورم قبل دانشجو شدنم هستش. 

 

من از تلویزیون دیدن تا جای ممکن پرهیز میکنم. سعی میکنم بازی کنه یا ورزش. تازگی ها هم کمی مجبور میکنیم خودمون رو برقصیم در حد شاید ۱۰ دقیقه در روز که تا حالا نه من تونستم نه دخمل :دی

 

ولی زمان هایی هم که دلش کارتون میخواد ویدیوهای آموزش زبان انگلیسی به روش دکتر امینی را براش میگذارم. اینها رو بیش از یک سال پیش برای دخمل گرفته ام ولی نمیشد آنجور که باید و شاید هر روز ببیند. بعضی وقت ها می دید. 

الان منظم تر و بهتر شده.

کارتون هستن و بدون هیییچ تاکیدی روی آموزش

به روش کاملا ناخودآگاه  در حد چندین لغت یاد گرفته و دامنه این لغات واقعا زیاده و خودم شوکه میشم از چیزهایی که میگه یکهو. و واقعا ذوق زده میشم. امیدوارم بتونم ادامه بدم و روزهایی رو ببینم که جمله میگه :)

 

و کارتون های آموزنده و مثبتی هم هستند. اونهایی رو هم که فکر میکنم منفی ان یه جورایی (حتی مثلا داد زدن یا .. دارن توشون) خودم پاک میکنم. بعله. یه دختر پاستوریزه تحویل میدیم به اجتماع :دی

اون روز یه کارتون دنیل تایگر داره که دنیل صاحب خواهر میشه و حسودی میکنه تا یه حدی و آموزش حسودی نکردن و اشتراک وسایل و .. بود! دخترم اومده میگه مامان اینو پاک کن! خیلی دنیل بدجنسی میکنه اصلا دوستش ندارم. آدم نبایست با خواهرش اینجوری کنه. بجه ام نیاز به آموزش حسودی نکردن نداشت اصلا. دلش پر میزنه خواهر یا برادر داشته باشه همه چیزش رو به اشتراک بگذاره.

دومین نکته مثبت کرونا

این بود که دخمل میگه دلم برای دوستای مهدم تنگ شده و اگر مهدها باز شد دیگه نمیگم نمیرم مهد:دی چیزی که ترم قبل خیلیییی اذیتم کرد و دچار عذاب وجدان میشدم.

الان از بودن با من و خونه موندن دیگه سیر شد :دی

 

بقیه جنبه های کرونا که منفی بود و ازش میگذریم!

---

سونوی کبد انجام دادیم من و همسر و برادرشوهر. سه تایی کبد چرب داریم! دلیل کرختی مون احتمالا اینه. ما دوتا که از بس میوه نمیخوریم و به جاش غذاهای شیریییین!! میخوریم. بنده که گرید ۲ و به تخریب کبد هم رسیده. برادرشوهر رو نمیدونم چرا داشته چون اضافه وزن هم نداره مثل ما دوتا. البته سابقه هم داشتن اون دوتا. هم همسر هم برادرهمسر و من فکر میکردم مشکلی ندارم! 

سالم خوری رو شروع کردیم.

یک ماه دیگه باز بایست بریم بررسی. امیدوارم از سطح تخریب پایین تر اومده باشه و گرید ۱ شده باشم. اونها که هنوز جدی نگرفتن و یواشکی و دور از چشم من شکلات و ... میخورن. 

تا دکتر نگه انگار فایده نداره هر چی قبلش به خودم میگفتم خیلی بد غذا میخوری! میوه و سبزی صفر! بقیه چیزهای مخرب زیااااد!