سلام به دوستای گلم

امیدوارم حالتون خوب باشه.

هفته گذشته کارایی کمی داشتم. به قولی با چوب خودم رو میزدم تا بتونم یه کاری بکنم.

خیلی دلایل داشت ولی نمیخوام دوره کنم

 

ادامه مطلب...

۵ شنبه نشستم به یه سریال دیدن. ۱۳ قسمت در یک روز! 

جمعه رفتیم گردش. نهار رو جاتون خالی جوج زدیم توی پارک و عصر رفتیم کاخ سعدآباد. خیلی خوش گذشت. 

الان دیگه نیازی به با چوب زدن خودم نیست. ترمم امروز شروع شد و بایست ان شاء لله با انرژی برم جلو.

موضوعی که استاد من رو وسطش شوت کرده خیلی ترسناکه. هی میخوام بگم میخوام برم سر یه موضوع دیگه ولی خوب نمی دونم بهتره یا نه. فعلا میریم جلو.

جمعه شب استاد بعد مدتها ایمیل من رو جواب داد و از حالت بایکوت در اومدم:دی

قراره به زودی خلاصه این دو ماه رو ارایه کنم. امیدوارم به جاهای خوبی برسیم. 

دعا کنین لطفا. 

--

عاقا من هنوز همسایه بالایی رو دعوت نکردم. چقدر تنبل شدم من توی کارهای خونه! همش می مونن.