برای دوست عزیزی که کار دیگه ای براش به ذهنم نرسید. امیدوارم کمکی بکنه

 

ادامه مطلب...

حدود دو ماهی هست که دانشگاه های تهران شروع کردن دوره های روان شناسی رو میگذارند. دقیق ترش اینه که دو ماهه که من با خبر شدم. خیلی از روزها رو توی دوره ها شرکت کردم. حتی اگر کامل گوش نکردم و همزمان داشتم کار علمی ام رو می کردم وسطش بلند میشدم به هوای درخواست های  دخمل یا پخت غذا یا ... ولی خیلی نکته های ریز خوبی یاد گرفتم در خلال همین نصفه نیمه شنیدن ها حتی. 

خبر خوب اینکه تا سه ماه دیگه هم ادامه دارن و انقدر دامنه وسیعی دارن که بعید میدونم چیزی برای شرکت کردن پیدا نکنید.

اطلاعات من اینهاست:

🛎کارگاه های دانشگاه علوم پزشکی ساعت 13_15
لینک ورود :http://Vsca.tums.ac.ir/tc

🛎کارگاههای دانشگاه تهران هر روز ساعت 16_18
لینک ثبت نام و شرکت از طریق لینک زیر :https://net.ut.ac.ir/course/view.php?id=211


🛎کارگاه های دانشگاه خوارزمی ساعت ۱۸ تا ۲۰
شرکت در وبینار :https://vc3.khu.ac.ir/culture-ex-3/

واطلاعات بیشتر پیام در واتساپ به شماره 09369900415 و تلگرام @kargahvarwebinar

 

وویس کارگاه های گذشته در کانال تلگرام هست ولی من عموما ترجیح میدم همون روز هر چقدر شد گوش بدم نه اینکه بگم وویس اش بعدا آپلود میشه. چون ممکنه سوالی هم داشته باشم و بتونم بپرسم از مشاور.

ضمنا مشاورها تلفن مشاوره حضوری یا سایت شون رو اونجا اعلام میکنند. در دوران کرونا همگی مشاوره غیرحضوری شون برقرار هست. در مورد حضوری هم فکر میکنم چندتایی شون داشتند حداقل. همه رو نمی دونم.

من خودم از این طریق دارم مشاوری که حرفش به دلم بشینه رو هم پیدا میکنم. برخی از کارگاه های دانشگاه تهران رو شرکت کردم و به بقیه دانشگاه ها نرسیدم. تا سه ماه آتی هم برنامه اش توی همون کانال معرفی شده و من توی تقویمم ثبت کردم و میدونم چه روزهایی کارگاه مورد علاقه من برگزار میشه. انقدر واسم مهم بوده که اون ساعت گوشیم زنگ میخوره که حتما آنلاین بشم. الان تقریبا آشنا شدم باهاشون و مثلا میدونم کی تازه کاره و حرفش به دلم نمی شینه یا کی همونیه که من دنبالش بودم. خلاصه ناامید نشین. چند تا کارگاه دیگه هم هست که برگزار کننده اش جاهای دیگه هستن و توی همین گروه واتس آپ و گروه تلگرام اطلاع رسانی میشن ولی من دیگه اونها رو دنبال نکردم. همین ها رو هم به زور می رسم ولی ممکنه برای شما مفید باشن. خلاصه خیلی کار خیر خوبی انجام شده و داره اتفاق های خوبی میفته وسط اینهمه اتفاق بد این روزها. دست شون درد نکنه واقعا.