سلام دوستان

بالاخره وسط این ماجراهای شهریور به بعد ایران که هنوزم تموم نشده، من بالاخره به جمع بندی رسیدم 

 

اگر میخواهیم به مطالبه های درست و حق برسیم: 

 

ادامه مطلب... 

 

۱- ما به انقلاب کردن همگی مردم نیاز داریم. اکثریت مردم. هر کسی در نقش خودش. 

 

۲- حتما لیدر میخواهیم که بتوانیم روی اشتراکات جلو برویم. بعدا وقت هست روی مورادی که فرق داریم حرف بزنیم. حتی لیدر را عوض کنیم. اشتراکات کل ایرانی ها منظورم هستش. 

 

۳- خیلی ها رو بررسی کردم. به تازگی کسی رو شناختم که لیدر خوبی میتونه باشه برای انقلابی که من میخوام بکنم.

 

ویژگی های عمده اش رو میگم. اسمش رو نه فعلا. فعلا زیرزمینی هستم :)‌ ولی به وقتش میام علنی میکنم. فکر میکنم حدود یک ماه این طورا میام اسمش رو هم میگم. فعلا توی خیابون نمیرم. 

 

توجه: این لیدر، اون فردی نیست که قبلا توصیف کردم که گفتم ۴ سال ازم کوچیکتره و همین روزها و اینا معرفی اش میکنم. اون اصلا یه بحث جداست. اون لیدر همچین حرکتی نیست. 

 

این آدمی که پیدا کردم (اسمش رو میگذارم لیدرـمحبوبـحبیب برای حرکت مردمی و انقلاب آینده برای رسیدن به تمامی خواسته های ملت)  اولن به اندازه کافی مسن هست که روی احساساتش مسلط باشه. من این تسلط برام مهمه. 

 

دوما اینطور نیست که بگم دیکته ی ننوشته است و تا حالا دست به هیج کار عملی نزده و برای همین هست که غلط نداره. نه خودش قبلا انقلاب کرده سال 57 همون موقع هم خیلیییی فعال بوده. این وسط ها بیکار نبوده خیلییی فعالیت داشته. خیلی زیاد. الانم سال 1401 میخواد انقلاب جدیدی بکنه. هنوز انقدر جوان هست که هنوز که هنوزه در صحنه است. خیلی هم حرف جوان ها رو خوب متوجه میشه. 

 

سوما، رویکردش کاملا عقلانی هست. خودش متعلق به یه گرایش فکری هست ها. ولی در لیدر بودنش فقط و فقط عقل رو اورده وسط. 

 

چهارما، به راهش معتقده. تا پای جونش ایستاده. خودش وسط میدان هم میاد. 

 

پنجما، غارنشین نبوده. خیلییییی اهل مطالعه است و خیلییی مسایل روز دنیا رو خبر داره. از همه دنیا. 

 

و ...

 

پست های بعدی من در دسته فرهنگ سازی برای این قیام مردمی هست. میام فرهنگ ها و باورهایی که بهش رسیدم رو میگم

 

تا مردم نخوان هیچ انقلاب درستی شکل نمی گیره. 

 

و مردم بایست روش خواستن شون هم درست باشه. 

من با روش شهریور و مهر مخالف بودم. با مسیح علینژاد و ...تمام کسانی که تریبون دعوت به خیابون هستند این روزها همگی مخالفم... با اسماعلیلیون هم خیلی مخالفم. داره خیانت میکنه و هدفش داره وسیله رو توجیه میکنه. با تحریم و فشار روی مردم! 

جمع مردمی ما هم نظرش همینه. 

 

ما نظرمون با فشار اینطوری از جانب خارجی برای تسلیم شدن و .. نیست. اعلام میکنیم باهاش مخالفیم. 

ما روش مون با آگاهی هست. آگاهی از سمت داخل که منجر به فشار آوردن برای تغییر بشه اما از سمت داخل.. یعنی فشار آورنده ها داخل باشن. 

 

ما معتقدیم رخت چرکهامون رو نباید ببریم حیاط همسایه بشوریم. به این معنی که فشار درست برای تغییر فشاری هست که از داخل باشه نه از خارج. 

 

راستی هشتک هم انتخاب کردیم چند تا

زن، زندگی، آگاهی 

یکی شون هست

 

پست های بعدی در خصوص زن، زندگی و آگاهی خواهد بود..

در مورد اینکه چرا این؟ 

چرا همون زن، زندگی، آزادی نه

 

خیلی حرف زده شد. یکی اینکه وجه اشتراکات مون با جنبش این روزها معلوم بشه

یکی دیگه اینکه آگاهی خودش به آزادی هم میرسه. خلاف هم نیستند. 

حالا دیدیم یک سری های دیگه هم این هشتک رو دارن میزنن پای مطالب بی ربط و حتی متضاد هدف ما.

شاید عوض کردیم رفتیم سراغ یه هشتک دیگه. خاص باشه.