برای تک تک نقاط ایران ناراحتم

 

اما برای شیراز حتی هنوز موضع نگرفتم!!!

 

حتی برای این یکی...

 ای بابا. 

چرا؟ 

یک تروریست غیر ایرانی بوده طرف. این که معلوم است. 

بله. 

تروریست محکوم است جمله ای کلیشه ای است. این را فرض کنید همیشه گفته ام. کشتن هر انسانی محکوم است. 

ولی هنوز عده ای دست نظام را هم در ماجرا میدانند و عده ای دست کسانی که در این ۴۰ روز فضای جامعه را ملتهب کردند

 

من کدامم؟ 

 

نظر احساسی ام را میخواهید یا نظر عقلی ام را؟ 

نظر احساسی ام می ماند در دل خودم که سعی میکنم اشک هایم را کنار بزنم و تحلیل بخوانم.

اینجا نظر عقلی ام را می نویسم. 

 

اینکه کی موضع میگیرم را قبلاً گفته ام. 

 

حالا چه حرفی دارم برای گفتن:

 

آنچه کمتر گفته شده، را می گویم.

 

برای ما مردم همه چیز دان در همه عرصه ها، ....

در. خصوص تحلیل و بررسی چهار شنبه شب شیراز، 

تشریف بیاورید وبلاگ شارمین جان. من آنجا هستم. 

 

بعد خودتان قضاوت کنید همه تحلیل هایتان همینقدر کارشناسی است؟ مثلا کارشناس مسایل سیاسی و ... را اصلا قبول دارید که بایست ورود کند به مسأله و ما اول بشنویم یا نه؟ کارشناس از هر طرف... 

 

 

یک مطلب دیگر هم هست که مهم و مرتبط است..

در مورد حق سکوت!! یعنی حق ساکت ماندن تا بررسی کارشناسی و ..بعدها حرف میزنم. 

شاید هم اسمش را بگذارم، آزادی سکوت.. چون تکمیل کننده آزادی بیان است. 

 

من اینجا از این حق استفاده میکنم و فعلا موضع نمی گیرم. با اینکه شدیدا ناراحتم. برای تک تک شان، تو بگو برای تک تک خون های ریخته شده. از هر دو طرف.. برای مهسا که هنوز روشن نیست دلیل فوتش از نظر علمی چیست...

 

من سخنگوی هیچ کجا نیستم. سخنگوها موظف هستند سریع موضع بگیرند. چون تشکیلات دارند و تیم کارشناسی و ... 

من شهروند معمولی به این سرعت نمی توانم. واضح هست؟ 

بعد از شنیدن نظرات کارشناسی هر دو طرف، البته نظرات کارشناسان قدر هر دو طرف، میشود موضع گرفت. 

 

پی نوشت ۱

در مورد ماجرای ۹۸، موضع گرفته ام. این را بعدا مفصل میگذارم. در یک پست جدا. اینجا نپرسید. 

پی نوشت۲: 

با عملکرد اسماعیلیون هم شدیدا مخالفم و این را هم جدا بایست بنویسم. گرچه لابلای حرفهایم هست... ولی ناقص است. منظورم کامل بیاان نشده. لذا این را هم اینجا نپرسید.

 

 

بعداً نوشت: تحلیل من و حرف اصلی من چیست؟ چرا به وب شارمین ارجاع دادم.. در کامنت همین پست نوشتم. بخوانید حرف دلم هست.