بسم ا... 

 

بعد از مدتها خمودگی، میخوام یه تکون اساسی به خودم بدم تا سال تحویل...

ان شاء الله

به لطف خدا

ادامه مطلب...

اول اینکه ذهنم رو درست کنم تا مشکلاتم درست بشن. 

 

کانال تلگرامی تنها مسیر آرامش که متن سخنرانی های حجت الاسلام پناهیان رو میزاره رو بسیار توصیه میکنم. 

 

خود من قبلا ارتباط زیادی با ایشون برقرار نمی کردم ولی سخنرانی های چندسال اخیرشون واقعاً معرکه است. زبون نسل ما دهه شصتی ها رو که خوب متوجه شدن و یه جور روانشناس دینی هستن از نظر من. 

 

سخنرانی هاشون رو دانلود کردم تا حین انجام کارهای خونه گوش کنم. خوبیش اینه که متن سخنرانی ها هم هست و هر جایی به فراخور اینکه الان چی در دسترسمه، میتونم متن یا صوت استفاده کنم.

 

ترتیب و اولویت ها و علاقه هام هم اینهاست

1- تنها مسیر

2-فلسفه رنج

3-احساس نیاز به خدا

4-تحلیل راحت طلبی

5-چگونه آسوده تر زندگی کنیم؟

6-چگونه مهربانی خدا را باور کنیم

7-راه های رسیدن به حال خوش معنوی و نشاط

8-سبک زندگی، موثرتر از ایمان و آگاهی

9-عوامل شادی عمیق

10-کنترل ذهن

11-مدیریت زمان

 

تکون دوم رو میخوام در زمینه نظم بدم. هیچ خانم کمکی ای نمیتونه بیاد یه نظمی بده به زندگی ای که خیلی خیلی ریخته به همه!! کیف دختر مثلاً وسط کتابخونه ماست! وسایل دیجیتال هر کدوم یه طرفه و ...

ادامه مطلب پست های قبلی ام در راستای نظم جهت یادآوری به خودم است و ارزش خواندن برای کس دیگری را ندارد:

بحث نظم:

چطوری نظم پیدا کنم؟ مرداد 96 چگونگی نظم در برنامه داشتن در ارتباط با خانواده ها، چگونگی نظم در برنامه داشتن در رسیدگی به همسر، چگونگی نظم بخشیدن به شغل مان، نظم در رسیدگی به منزل، چگونگی نظم در رسیدگی های لازم به فرزند

معجزه انظباط فردی 2 و  معجزه 1

 

میراث من برای فرزندم! نظم، خرداد 95 و نتیجه آن

 

خانه داری های عیدانه:

خانومانه تا عید

 

روحیه تلاش و اراده:

همت بلند و تلاش مستمر، دی 97

یاس و ناامیدی بهمن 97

عوامل تضعیف اراده، شهریور 97

فرمول دویدن در ماراتون زندگی، یک و قسمت دو 

اهمال کاری، 95

 

مدیریت وقت، برنامه ریزی:

نق نق کردن و لیست کارها، اردیبهشت 97

برکت در زندگی

ترسیم اهداف و ماندن پاربرجا در مسیر رسیدن به هدف، فروردین 97

برنامه ریزی، آبان 96

صرفه جویی های زمانی، تیر 95

سال محاسباتی بهمن 94

 

فلسفه رنج:

رنج زیستن مرداد 97